Fragt & betingelser

DANMARK

GLS-pakke til PakkeShop: 39,00 DKK (3-5 hverdage)
GLS-pakke med omdeling: 49,00 DKK (3-5 hverdage)
 
Mindre ordrer sendes som brev v. PostDanmark
 
 
 

EUROPE

Standard shipping: approx. € 15,00  /  $ 16,70  /  £ 12,69 (4-10 business days)
 
Shipping is only available for orders over € 50.
 
 
 

THE REST OF THE WORLD

Standard shipping: approx. € 25,00  /  $ 27,84  /  £ 21,15 (4-10 business days)
 
Shipping is only available for orders over € 50.
 
 
 

QUESTIONS?

Please contact us.
 
 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 
 

RETURBETINGELSER

FORTRYDELSESRET
Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på info@traewerk.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

VARENS STAND, NÅR DU SENDER DEN RETUR
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 
 
 
 

HANDELSBETINGELSER

BETALING

TraeWerk IVS modtager online-betaling med Paypal, MobilePay, Visa, Mastercard og bankoverførsel.
Alle beløb er angivet i DKK og inkl. dansk moms(25%).

LEVERING
TraeWerk efterstræber at afsendelsen af ordrer indgået i webshoppen, sker indenfor 48 timer. Ofte bliver ordrer allerede afsendt dagen efter.

TraeWerk sørger for levering med GLS til modtagerens nærmeste GLS-pakkeshop, medmindre kunden har betalt ekstra for omdeling. Så leveres pakken til den ønskede adresse. Rettidig levering forudsætter dog, at GLS overholder den lovede dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos GLS, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den forventede leveringsdato. TraeWerk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, vil TraeWerk som udgangspunkt tage ansvaret og sørge for, at en ny leverance bliver fremsendt uden yderligere beregning.
Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af GLS’ målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse område i nogle tilfælde kan vare 2 dage. TraeWerk tager altid udgangspunkt i dag-til-dag levering.

REKLAMATIONSRET
TraeWerk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles TraeWerk indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder TraeWerk returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

VARERETURNERING
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til kundeservice pr. mail: info@traewerk.dk
Varer kan returneres til følgende adresse:

TraeWerk IVS
Søndersøvej 52
8240 Risskov

Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion foregår, kopi af forudgående korrespondance mv.

REFUSION
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og TraeWerk IVS har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.